Saturday 2 April 2011

30/3 sampai 1/4

Alhamdullilah..


FAWWAZ:"1 April 2011 smalam, adalah hari yg pling akan aku ingat dalam sejarah aku..
sebab smlam lah, aku rasa camna jadi budak universiti..
semalam jugak, aku baru rasa camna x tidur 2 hari berturut2..huhu
bestt tau x!
dan semalm jugak, aku hidupp dalam kelaparann..huhu..


Kepada rakan2 geng(group) ,thanks kat kowank, coz sama2 usehe dlm buat asgnmnt nie kehh..
tanpa kowank, msti kiter xjadi n xbjayer wat bnda nie..(PD~DA)
i',m had seen an affort sejak beginning lagii..
sampai ada yg bwak HEATER gi fact..hahah
ada lah pulakk minah yg buat2 trpgang aku..haha..(GURAU2)


TApi yg pasti kowank are the best...
biar apa org nk ckppp..
biar apa org nk fkirrr..
kowankkk have to still move on with korank pnyer life kehh..
AGI IDUP AGI NGELABAN..hahah


kepada lily nolly, biasa la tu, jadi seorank student,anak kepada ibu bapa..kita kena trus kn hidup kita wlau apa pun brlaku..
doa byk2 kat tuhan kehh..


kepada sue...hah ko!!!!
mndi eh..huuhu(GURAU)
tq,sbb biler kiteorg lapa..
ko bwk kopok,roti.ok lahh... 


kepada farhan, thanks sebab slalu amikk aku kat kolejj,aku curi bantal ko tym tidoo..
ko dapat bantal sedapp..huhu


kepada boss, thanks sbb caring kat akuu..hahaha..(geli2)
sebb boss byk msg akuu..kate NIGHT FAWAAZ, SWEETDREAM..haha..
boss prnah gi jpph ngn aku berdua jer..hahah..lagi geli..


k..sampi di situ jer..kalau kowank nk tau satu APRIL byk kngan aku dulu2, tapi kenangan ni yg pling aku ingat akn ingat..kita ada byk asnmnt lagi prlu dilakukan!!!
konklusinyer..sahabat tu, kita jadi kan sebagai tman yg akan membantu kita kelak..
tnpa mereka , siapa lah kita..CHOW!

No comments:

Post a Comment