Tuesday 19 April 2011

time test Puan Rohaya!

Habis peristiwa aku yg bergelar seorang anak nie..nnti ada cerita lagi aku habaq..sekarang nk fikir pasal study week..exam..and absolutely fun…haha
Yes, bergelar student UiTM ni, hidup nie xder lah bz sangat, aku rasa klu dok kat u lain lagi bz..tp alhamdullilah dapat jugak masuk U..haha
Disini..aku nak berterima kasih kepada rakan2 yg selalu membantu, jadi pendorong kat aku, bukan tym aku sedihh..tp tym aku xpaham apa2 tntang subject yg aku xsuka..CALCULATION…ada orang tu suka kalau subject pasal calculate2 cam ni..and aku xsuka..
Test puan rohaya yg malam tu upon..haramm..aku xpaham..xsempat..and of course salahh..haha..tp ok lahh..time test tu ada orang tolong aku kira kan sq ft tukar kan kepada acre..aku lupa nk convert dier..so aku msg lah AIMAN..tp aiman x reply..sbb handphone dier kat bag..msg si paan, dier xsedar kowt..sbb bz wat test tu..aku pon blur seketika..aleh2..aku msg org yg xder kene mengena dalam kos aku..haha..aku msg budak QS, of course budak pompuan..kalau msg laki2, peratus untuk dorang jawab tu, aku was-was sikit..so aku msg dak pompuan ni, yg aku baru kenal..aku menebal kan muka msg lah wanita ini kerana keadaan yg penuh terdesak, siyes aku malu.sbbbb cuber kowank pkir org yg xkenal, knal2 cam gitu jer dulu, jumpa pon kat kelas jepun jer, tetiba aku msg tnyer soalan, mmg pelik lah org tu...haha
Zerr..zerr..bunyi handphone aku yg di vibrate kan..haha..aku tanyer dia pasal nk convert tu..so dia bagi jawapan..yess!!!..aku bersorak dalam hati..huhu..bagus btul si Nurul shuhada ni, xder banyak coment paper pon..balas jer teros jawapan nyer..haha..so aku pon memulakan langkah kira2 selaju-lajunya..
Pelbagai assumption aku buboh..segala hentaman aku buat.haha..akhirnya abis time..aku wat muka selambe kuar kelas..of course aku cakap thanks kat si Nurul shuhada tu..haha.malu siott…tp wat2 jer xmalu..hahaha..
Aku cuak..sbb aku kira xabis..aku rasa mcm salah jer test yg aku jawab..aku mulakan proses tanye-menanye pas test tu..gi jumpa paan, paan kata dia boleh buat..arhhh…jumpa syakir..dia kate di xsempat buat..yes2.. ada geng sorang…haha..sory syakir..pastu jumpa farahin di kelas F, die tanye psal GDV aku dulu, and dia pon jawab pasal GDV dia..aku rasa mcm jauh jer beze..haha..xper aku wat rilex jer walaupun hati ini mula berkocak2 tgk kehebatan org lain menjawab test..
aku tanya si wan aina raimi pulak..”ko dapat berapa GDV”..aina jawab dia xbuat GDV pon..dia langkah terus ke Trus ke TDC ,aku pelik boleh eh x wat GDV tp wat TDC teros?..huhu..wah!!.so aku dah ada geng yg ke dua orang..hahaha..aku nk cukop kan 3 orang nie..so aku cari lagi..
cari punya cari kat dalam fact tu..xjumpa pon..aku sedih..tp kenapa aku tgk geng2 aku yg dua orang tu nmpk rilex jer..arhh…due orang geng pon jadik lahh..haha..janji ada geng, dari xder..tym tu Kumpulan aku overnight kat fac sbb ada kerja yg perlu disetelkan..empexxxxx
bila nk difikirkan balik kan..mungkin kita tak pernah sedar, x pernah perasan siapa kawan and lawan kita..dari mula aku analisis sampai lah sekarang aku tgk beberapa rakan yg amat lah baik..contoh, macam suriani, boss(azril) , lily, paan ,  shakir , haniff , aiman , aime,miera ,shima, kinah,rohani,fatim,fae,eed,dila,azreen,ina,ogy sbb tolong bwak kan lcd bila aku xder, Nik pon sbb tolong potostet kan sensitivity analysis, MEK pon.sbbbb….aper erkk..??Hah!!! tym overnight kat fac pas abis test puan rohaya tu,dia makan nasi aku,....haha..ehmm wan aina sebab menahan karenah aku yg mcm budak2 nie..asek dia jer kena..kesian la pulakk..haha..aku ni pon satuu..buat gossip terlebih sangat..aku harap dia xmarah.haha…dan beberapa rakan yg dalam kelas..(aku tau korang marah kat aku,sbb aku CR yg xpotostet apa2)..haaha
kat luar dari kelas aku ni pulak..of course org yg bantu aku tu si NUYU, athirah and ecah pon agak lah bantu jugak tym test jepun and sanggup tunggu kelambatan aku,haniff and sabar di tempat shooting.haha..kawan Nuyu sorang tu ain sebab dia aku dapat jawapan test jepun..dan segala rakan yg ada..lupa sorank nie..khairunnisa bukan nama panggilan die..sebab pinjamkan aku something..hahaha
aku cakap terima kasih ni dah cam aku mng anugerah bintang popular…tp tulahh..dah mmg betol kan..;-)
melalaui permintaan ramai, message2 yg aku dapat, commnt2 yg aku terima, dowank nk aku tulis cerita pasal ibu lagi sbb ada yg teringat pasal umi dowank lah,mak dowank lah,mama dowank lah, nnti ehh..bila jumpa ibu ku, aku wat cerita lagi..tp the best part is tym aku kanak2..tu lagi bess.haha

No comments:

Post a Comment